Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Kraj

Małpka traci urok

Spożycie lekko spadło

Kupujemy mniej małpek, bo nie chcemy się rozdrabniać. Kupujemy mniej małpek, bo nie chcemy się rozdrabniać. Arkadiusz Ziółek / EAST NEWS
Rozmowa z Krzysztofem Brzózką, byłym szefem Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, o tym, co i kiedy piją teraz Polacy.
Krzysztof BrzózkaTomasz Urbanek/DDTVN/EAST NEWS Krzysztof Brzózka

JULIUSZ ĆWIELUCH: – Sprzedaż małpek spadła o 30 proc. Chyba może pan z radości otwierać szampana?
KRZYSZTOF BRZÓZKA: – Proszę nie utwierdzać Polaków w negatywnych wzorcach zachowań. Z radości można robić wiele rzeczy. Sięganie po alkohol jest u mnie na ostatnim miejscu w katalogu czynności wykonywanych z radości.

I po co tak zaraz serio, przecież Polacy piją mniej.
Czy piją mniej, dowiem się, kiedy we wrześniu GUS opublikuje dane za 2021 r.

Polityka 22.2022 (3365) z dnia 24.05.2022; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 8
Oryginalny tytuł tekstu: "Małpka traci urok"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >