Prenumerata na trudne czasy.

6 miesięcy za 99 zł.

Subskrybuj
Gry

Bez dawnej magii

Recenzja gry: „Might&Magic: Heroes VII”

materiały prasowe
Jest to gra w porywach co najwyżej poprawna.

Wielbiciele strategii turowych zapewne skuszą się na „Might&Magic: Heroes VII” – nawet jeśli słusznie podejrzewają, że na dawną magię nie ma co liczyć. Jest to bowiem gra w porywach co najwyżej poprawna. Zbyt często irytuje nonszalanckim stosunkiem do tradycji serii (chybiona konwencja graficzna), brakami warsztatowymi (niedostatecznie, bywa, czytelne mapy) czy wręcz bezczelną hucpą, której przykładem jest na siłę, wyłącznie dla sensacji, wybity motyw miłości lesbijskiej – i to w scenariuszu tak przeraźliwie złym, że skłonny jestem podejrzewać autorów o sabotaż spowodowany odmową przyznania podwyżki.

Might&Magic: Heroes VII, Limbic Entertainment, Ubisoft, Windows

Polityka 44.2015 (3033) z dnia 27.10.2015; Afisz. Premiery; s. 75
Oryginalny tytuł tekstu: "Bez dawnej magii"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Co z uznaniem ukraińskiej Cerkwi? Pytamy metropolitę Sawę. „Teraz trwa wojna”

Rozmowa z metropolitą Sawą, zwierzchnikiem Polskiego Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego, związanego z patriarchatem moskiewskim, o tym, dlaczego polscy prawosławni nie uznają niezależności Cerkwi w Ukrainie.

Katarzyna Kaczorowska
09.08.2022
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną