Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Gry

Dzieło niedomknięte

Recenzja gry: „Seven. The Days Long Gone”

materiały prasowe
Przyjemność z interesująco zaprojektowanej rozgrywki odbierają niedociągnięcia techniczne, choć po paru łatkach może to być jedna z ciekawszych rodzimych gier.

Przedstawiony w „Seven. The Days Long Gone” dystopijny świat odległej przyszłości, powstały na gruzach upadłej cywilizacji, przypomina hybrydę futurystycznych wizji SF z królestwem magii i miecza. Pewien zdolny złodziej otrzymuje propozycję nie do odrzucenia. Arcytrudna to misja – niestety, także z powodów, których nie przewiduje scenariusz. Gdy polskie studio porywa się na stworzenie gry RPG, i to w swoim debiucie, należą się brawa za ambicję. Autorzy z Fool’s Theory – m.in. weterani serii „Wiedźmin” – wzięli w dodatku potężny zamach, tworząc świat w zamierzeniu szalenie plastyczny, pozwalający osiągnąć cel na różne sposoby. Problem w tym, że „Seven...” trafiło do sprzedaży w wersji dość jeszcze surowej. Przyjemność z interesująco zaprojektowanej rozgrywki odbierają niedociągnięcia techniczne, choć po paru łatkach może to być jedna z ciekawszych rodzimych gier.

Seven. The Days Long Gone, Fool’s Theory, Cenega, Windows

Polityka 3.2018 (3144) z dnia 16.01.2018; Afisz. Premiery; s. 77
Oryginalny tytuł tekstu: "Dzieło niedomknięte"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
O Polityce

Dzieje polskiej wsi. Zamów już dziś najnowszy Pomocnik Historyczny „Polityki”

Już 24 kwietnia trafi do sprzedaży najnowszy Pomocnik Historyczny „Dzieje polskiej wsi”.

Redakcja
16.04.2024
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną