Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Gry

Na powierzchni

Recenzja gry: „Metro Exodus”

materiały prasowe
Opowieść o upadłej Rosji snuje studio z Ukrainy, nie jest to bez znaczenia; warto patrzeć uważnie.

Najnowsza gra inspirowana postapokaliptycznymi powieściami Dmitrija Głuchowskiego o niedobitkach moskwiczan walczących o przetrwanie w tunelach metra wywraca do góry nogami podstawowe założenie tych fantazji. Okazuje się, że mimo wojny nuklearnej na powierzchni wciąż żyją ludzie. Artiom wraz z garstką towarzyszy broni wyrusza w podróż po mateczce Rosji zdezelowanym pociągiem, co dla cyklu „Metro” jest niczym, par excellence, haust świeżego powietrza. Co przystanek, to inny świat – od ponurego rozlewiska zimą po pustynny żar wyschniętego morza z wrakami statków – nieodmiennie jednak imponujący ogromem włożonej pracy. „Metro Exodus” jest grą efektowną. A fakt, że tę opowieść o upadłej Rosji snuje studio z Ukrainy, nie jest bez znaczenia; warto patrzeć uważnie.

Metro Exodus, 4A Games, Techland, Windows, PlayStation 4, Xbox One

Polityka 14.2019 (3205) z dnia 02.04.2019; Afisz. Premiery; s. 75
Oryginalny tytuł tekstu: "Na powierzchni"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Społeczeństwo

Łomot, wrzaski i deskorolkowcy. Czasem pijani. Hałas może zrujnować życie

Hałas z plenerowych obiektów sportowych może zrujnować życie ludzi mieszkających obok. Sprawom sądowym, kończącym się likwidacją boiska czy skateparku, mogłaby zapobiec wcześniejsza analiza akustyczna planowanych inwestycji.

Agnieszka Kantaruk
23.04.2024
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną