Osoby czytające wydania polityki

„Polityka”. Największy tygodnik w Polsce.

Wiarygodność w czasach niepewności.

Subskrybuj z rabatem
Muzyka

Dobre granie z Kalifornii

Recenzja płyty: Tommy Castro, „The Devil You Know”

materiały prasowe
Bardzo dobre granie, a co za tym idzie, bardzo dobre słuchanie.

Dwie dekady po debiucie regularnie pracującego Kalifornijczyka Tommy’ego Castro do sklepów trafia najnowszy tytuł, „The Devil You Know”. Pierwsze skrzypce, a właściwie gitarę, gra tu sam Castro, nie tylko jako instrumentalista, ale też jako wokalista. Jego śpiewanie nie jest jedynie kaprysem lidera – Castro wokalnie świetnie sobie radzi nie tylko z blues-rockową materią, ale również ze stylistyką soulową. Żeby było jeszcze ciekawiej, obok towarzyszącego liderowi zespołu The Painkillers, na płycie aż roi się od znamienitych gości: Joe Bonamassa, Samantha Fish, The Holmes Brothers, Marcia Ball, Tab Benoit. Skład uczestników sesji nagraniowych uszczęśliwiłby każdego organizatora festiwalu muzyki bluesowej. Castro prezentuje na płycie głównie własne kompozycje, ale jest tu również kawałek J.B. Lenoira, a także nowa wersja starego numeru grupy Savoy Brown „I’m Tired”. Bardzo dobre granie, a co za tym idzie, bardzo dobre słuchanie.

Tommy Castro, The Devil You Know, Alligator

Ocena: 4 i 1/2

Polityka 6.2014 (2944) z dnia 04.02.2014; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Dobre granie z Kalifornii"
Reklama