Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Wystawy

Reklama dźwignią miasta?

Recenzja wystawy: "Miasto na sprzedaż"

materiały prasowe
Reklama na ulicach Warszawy od XIX w. do dziś.

Muzeum, kojarzone dotychczas ze sztuką dość elitarną, zorganizowało wystawę dla szerokiej publiczności. Temat atrakcyjny i niezwykle aktualny: reklamy w mieście. A głębokie historyczne spojrzenie wyzwala wiele refleksji. Ekspozycję warto więc zwiedzić, ale na tym nie kończyć. Jest ona bowiem częścią większego projektu – festiwalu Warszawa w Budowie, z bogatym i atrakcyjnym programem, w całości poświęconego inwazji reklam na stolicę.

Miasto na sprzedaż. Reklama na ulicach Warszawy od XIX w. do dziś, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Warszawa, czynna do 9 grudnia

Polityka 43.2012 (2880) z dnia 24.10.2012; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Reklama dźwignią miasta?"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Kultura

Andrew Scott: kolejny wielki aktor z Irlandii. Specjalista od portretowania samotników

Poruszający film „Dobrzy nieznajomi”, brawurowy monodram „Vanya” i serialowy „Ripley” Netflixa. Andrew Scott to kolejny wielki aktor z Irlandii, który podbija świat.

Aneta Kyzioł
16.04.2024
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną