Ćwiczenia kształtujące triceps
Triceps to jeden z najważniejszych mięśni u pływaków - warunkuje siłę odepchnięcia w wodzie. Do poniższych ćwiczeń tricepsa potrzebne będą: sztangielki, poręcze i wyciąg górny.

Pompki

Można je wykonywać klasycznie lub podpierając się od tyłu na poręczach albo na stepie - w tym przypadku unieś pośladki nad podłogę wspierając się na prostych rękach, nogi wyprostowane przed sobą, powoli uginaj ręce w łokciach; łokcie zginaj tuż przy ciele, a nie na boki.

 

materiały prasowe

Triceps1

 

 

Prostowanie przedramion ze sztangielką za głową

Usiądź na ławeczce, jedną dłoń unieś ze sztangielką pionowo nad głowę , powoli opuszczaj przedramię za głowę, zginając łokieć.

 

Polityka

Triceps3

 

 

Prostowanie ramion na wyciągu

W pozycji stojącej i lekkim wykroku chwyć nachwytem krótki drążek wyciągu, wyprostuj ramiona i ugnij z łokciami blisko ciała, ściągając drążek w dół; nadgarstki muszą być proste.

 

Polityka

Triceps4

 

Trendy, komentarze

W nowej POLITYCE

Zobacz pełny spis treści »

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną