Dlaczego Facebook Messenger wprowadza nowe emotikony?
Serwis Zuckerberga, poszerzając repertuar emotikonów, podąża śladem gigantów, z którymi rywalizuje. A przy okazji idzie z duchem czasu.

Łatwo odgadnąć, jaki był zamysł twórców (i projektantów graficznych) Facebooka – chodzi o różnorodność. Albo inaczej mówiąc: o to, aby narzędzia, z których korzystamy w sieci, pełniej oddawały rzeczywistość. Nowe emotikony mają więc różny odcień skóry, a kobiety pełnią inne funkcje niż te im kulturowo przypisywane (są na przykład funkcjonariuszkami policji). Po raz pierwszy swoje emotikony znajdą w tym repertuarze również osoby… rudowłose.

Zmiany dostrzegą w pierwszej kolejności ci, którzy używają sztandarowej aplikacji Facebooka – Messengera.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną