Ludzie i style

As karnetowy

Pospolite ruszenie kibiców Widzewa

Kilkunastotysięczny stadion dla klubu grającego na co dzień w czwartej klasie rozgrywek to ewenement. Kilkunastotysięczny stadion dla klubu grającego na co dzień w czwartej klasie rozgrywek to ewenement. Andrzej Lange/SE / EAST NEWS
Kibice Widzewa Łódź wierzą, że ich klub rozpoczyna w klasie okręgowej (czwarta liga) marsz ku świetności. Na razie pierwszoligowy mają tylko stadion.
Kibice Widzewa Łódź podczas meczu z KGHM Zagłębie Lubin, maj 2014 r.Dziurek/Reporter Kibice Widzewa Łódź podczas meczu z KGHM Zagłębie Lubin, maj 2014 r.

Na oficjalnej stronie internetowej Widzewa Łódź tyka licznik karnetów sprzedanych na nowy, 18-tysięczny stadion. Strona jest przeciążona, nie zawsze się otwiera. Gdy sprzedaż ruszyła, 7–8 tys. uznawano za rewelacyjny wynik. Szczytem marzeń było 10 tys. Ale pękały kolejne granice: 12, 13, 14, 15 tys. W klubie rozważane było nawet określenie górnego pułapu sprzedaży, żeby trochę wejściówek zostawić w kasach, dla przygodnych chętnych. Ale w końcu uznano, żeby boomu nie zakłócać.

Widzew, klub występujący teraz w III lidze (czwartej klasie rozgrywkowej), licytuje się na liczbę sprzedanych abonamentów z ligowymi potentatami – warszawską Legią oraz poznańskim Lechem.

Polityka 11.2017 (3102) z dnia 14.03.2017; Ludzie i style; s. 92
Oryginalny tytuł tekstu: "As karnetowy"

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Społeczeństwo

Dr Joanna Wardzała o pokoleniu 20-latków odrzucających konsumpcyjny styl życia rodziców

Rozmowa z dr Joanną Wardzałą, socjolożką i badaczką zachowań konsumpcyjnych, o tym, dlaczego dzisiaj młodzi ludzie nie chcą kupować i gromadzić dóbr.

Joanna Podgórska
12.11.2019