Ludzie i style

Czy kolejna reklama Allegro też wyciśnie łzy i podbije świat?

Kadr z nowej reklamy Allegro Kadr z nowej reklamy Allegro mat. pr.
Polski serwis aukcyjny ponownie stawia na wzruszenia. Sądząc po reakcjach – z powodzeniem.

Poprzednim razem się udało – bożonarodzeniowa reklama Allegro ujęła polskich widzów, została też dostrzeżona za granicą. Duże zachodnie media poświęciły jej sporo miejsca na swych stronach, wydając jednoznaczny werdykt – polski serwis aukcyjny przygotował najlepszą świąteczną reklamę roku. Dziadka, który uczy się od podstaw języka angielskiego, trudno usunąć z pamięci. Rozczulał nieporadnością, ale i determinacją.

Tym razem Allegro też serwuje nam opowieść – rzecz o przygotowaniach do balu przebierańców, w którym ma wziąć udział młoda bohaterka tej historii. Mama uparcie szuka dla niej kostiumu, ale nie osiąga większych sukcesów, bo małej nic nie przypada do gustu. Puenta ma zaskoczyć. I wzruszyć, rzecz jasna.

Sam serwis reklamuje się ponownie przez niuanse, metodą storytellingu. Firma pozostaje w tle, tak jak muzyka, zresztą całkiem dobrze tu dobrana. Bardziej niż o produkt chodzi o zagranie na najczulszych strunach, emocjach, przywołanie własnych wspomnień i dobrych skojarzeń. Jeśli Allegro samo w sobie nie wywołuje takich pozytywnych uczuć, to przynajmniej wiadomo, że kręci udane reklamy.

Film wyreżyserował tym razem Rodrigo Garcia Saiz. Obejrzało go jak dotąd ponad 20 tys. osób. Poprzednia reklama serwisu zebrała powyżej 13 mln odsłon.

Więcej na ten temat
Reklama

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Społeczeństwo

Mama transpłciowego dziecka: Mój syn czuje, że w Polsce jest nikim

Nie czarujmy się, że Polki i Polacy na pstryknięcie palcami zrozumieją, co to znaczy transpłciowość. Ale Pawłowicz i Kaczyński paradoksalnie przyczyniają się do edukacji społeczeństwa – mówi Ewelina Słowińska, mama Saszy, aktywistka fundacji Trans-Fuzja.

Mateusz Witczak
12.04.2021
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną