Sfinansowany i wyemitowany w sieci dokument „Tylko nie mów nikomu” braci Sekielskich, pokazując mroczną twarz Kościoła, odsłonił coś jeszcze: jasną stronę internetu.
Te liczby robią wrażenie – w jeden weekend dokument „Tylko nie mów nikomu” Marka i Tomasza Sekielskich zebrał koło 7 mln odsłon na YouTube. Oglądalność nadal rośnie. Gdy oddajemy ten tekst do druku, na liczniku jest już 21 mln. Pojawia się też coraz więcej materiałów uzupełniających, realizowanych przez innych vlogerów, komentatorów. Kanał Sekielskiego otrzymał zaś od YouTube Srebrną Nagrodę za zebranie 100 tys. subskrybentów w ciągu doby. Jednocześnie utrzymuje popularność powiązany z dokumentem hasztag #Tylkoniemownikomu.
Polityka
22.2019
(3212) z dnia 28.05.2019;
Ludzie i style;
s. 70
Oryginalny tytuł tekstu: "Mów o tym każdemu"