Wszyscy chcą zarobić na technologii 3D

Trzy wymiary rynku 3D
Światowy przemysł elektroniki domowej przechodzi do trzeciego wymiaru. Jest już technologia, przybywa filmów, programów i gier. Czy pojawią się nabywcy?
DPA/Forum

Kilka miesięcy temu, kiedy na ekrany kin wchodził „Avatar”, pierwsza hollywoodzka trójwymiarowa superprodukcja, reżyser James Cameron zadeklarował, że jego film rozpoczyna nową epokę. Epokę 3D. Od tej pory nic już nie będzie takie jak kiedyś. Na to hasło czekali szefowie wielkich koncernów elektronicznych. Dla nich zabrzmiało: „Do biegu, gotowi, start!”.

Firmy od lat prowadzą prace nad własnymi technologiami 3D. Chętnie dotychczas chwalono się osiągnięciami na branżowych salonach i targach, pokazywano prototypy rozmaitych urządzeń, ale z dużą ostrożnością podchodzono do decyzji o wprowadzeniu ich do seryjnej produkcji.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną