Rynek mobilnej telefonii. Przed rewolucją?

Komórki do zajęcia
Nowe marki, nowe technologie i usługi. Na polskim rynku telefonii komórkowej idzie nowe.
Rebranding Ery staje się faktem - wymiana plansz reklamowych na jednym z warszawskich salonów operatora.
Kacper Pempel/Reuters/Forum

Rebranding Ery staje się faktem - wymiana plansz reklamowych na jednym z warszawskich salonów operatora.

Pierwszy do zmian dojrzał Polkomtel, operator sieci Plus. Zmienia swój wizerunek i hasło. Już nie „Razem lepiej”, ale „Daj o siebie zadbać”. W ramach dbania o klientów firmowe salony nabiorą domowej atmosfery. Będą nowe meble i wyposażenie, a w każdym zawiśnie… wielki łeb jelenia. Nie taki wypchany z rogami, ale nowoczesny, z kolorowego tworzywa sztucznego.

Czego alegorią (trudne słowo) jest ten jeleń?

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną