Dobra praca? Zrób z siebie markę

Klucz do sukcesu w karierze

Żyjemy w erze konceptualnej. W czasach, kiedy dezaktualizują się modele finansowe i biznesowe. W dobie, kiedy zwykli ludzie i eksperci zadają sobie pytanie, jaka będzie kondycja biznesu. Czy UE przetrwa z obecnym kształcie? Co robić w przypadku bankrutowania państw? Czy i jak będą wyglądały tradycyjne media w ciągu najbliższych kilku lat? Człowiek wznosi się na wielkiej reklamówce a następnie skacze z wysokości 37 km nad Ziemią. To, że jedyną pewną rzeczą jest zmiana, to już dla nas wszystkich nic nowego.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną