Jakie logo dla Polski

Orzeł na sprężynce
Każdy szef firmy wie, jak ważna jest rozpoznawalność marki, dobrze zaprojektowane logo, jaką wartość ma nowoczesny system identyfikacji wizualnej. Czy szefowie Rzeczpospolitej Polskiej też o tym wiedzą?
Wszystkie miały wspierać, promować, utrwalać dobry wizerunek Polski w świecie.
materiały prasowe

Wszystkie miały wspierać, promować, utrwalać dobry wizerunek Polski w świecie.

Widząc rysunek nadgryzionego jabłka, każdy na świecie ma odruchowe skojarzenie: to znak Apple, producenta telefonów iPhone, iPadów, komputerów Mac i innych modnych i pożądanych elektronicznych gadżetów. Na każdym jabłko ma identyczny kształt, by nikt nie miał wątpliwości. Nic dziwnego, Apple to najcenniejsza marka świata. Jej wartość, szacowana na 124 mld dol., bierze się nie tylko z zalet technologii, ale także z rozpoznawalności marki, jej siły, konsekwentnej, spójnej i nowoczesnej estetyki.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną