Te kampanie reklamowe doprowadziły firmy do milionowych strat
10 kampanii reklamowych, które wprowadzały konsumentów w błąd i zostały za to surowo ukarane.

Kampanie reklamowe to często balansowanie na cienkiej granicy między wiarygodną konfabulacją a jawnym wprowadzaniem ludzi w błąd. BusinessInsider stworzył listę firm, którym powinęła się noga i które zapłaciły rekordowe kary za przekazywanie konsumentom treści niezgodnych z prawdą. Oto one.

.
Tumblr

.

Uber

Amerykańska korporacja została ukarana niemałą grzywną (20 mln dolarów), nałożoną na nią przez Federalną Komisję Handlu. Jaki był powód wymierzenia takiej kary? Okazało się, że Uber świadomie wprowadza w błąd swoich potencjalnych kierowców, obiecując im roczne pensje, których wysokość nie miała żadnego związku z rzeczywistością.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną