Prenumerata na trudne czasy.

6 miesięcy za 99 zł.

Subskrybuj
Rynek

Nowa strategia zakupowa

„Dominacja polskiej żywności w naszych sklepach na pewno będzie się umacniać, a ostatnie miesiące bardzo w tym pomogły.” „Dominacja polskiej żywności w naszych sklepach na pewno będzie się umacniać, a ostatnie miesiące bardzo w tym pomogły.” Tuchong-Microstock1 / PantherMedia
Rozmowa z Antonim Zbytniewskim, Key Account Managerem we Fresh Logistics Polska, spółce Grupy Raben wyspecjalizowanej w logistyce żywności w temperaturze kontrolowanej, o tym, jak pandemia zmieniła nasze zachowania w sklepach i wpłynęła na dostawy żywności.
Antoni ZbytniewskiRaben Group Antoni Zbytniewski

Pandemia okazała się ogromnym wyzwaniem dla łańcuchów dostaw produktów świeżych. Który moment był najtrudniejszy?
Z pewnością marzec ubiegłego roku, kiedy w Polsce wystąpiły pierwsze przypadki zachorowań i w ciągu kilku dni doszło do panicznych zakupów w sklepach. Wielu konsumentów bało się zakłóceń w dostawach żywności i zaczęło kupować na zapas. Popyt wzrósł bardzo gwałtownie. Producenci żywności chcieli wykorzystać nadarzającą się szansę i zwiększyć dostawy swoich produktów do sklepów, ale to nie było wcale proste.

Polityka 21.2021 (3313) z dnia 18.05.2021; Materiał informacyjno-edukacyjny.; s. 48
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >