Prenumerata na trudne czasy.

6 miesięcy za 99 zł.

Subskrybuj
Społeczeństwo

Wpływy z talentów

Programy, w których znani osądzają śpiewającego, tańczącego lub żonglującego amatora, są dla telewizji prawdziwymi maszynkami do zarabiania pieniędzy.

30 sekund reklamy przed programem „Mam talent” w TVN (ostatni odcinek trzeciej serii oglądało ponad 5 mln osób) kosztuje (wg cennika) nawet 100 tys. zł, przed „X Factor” w tej samej stacji – 95 tys. zł (cena z maja 2011 r.), a przed „Must Be The Music” w Polsacie 78,2 tys. zł. Najtańsza jest reklama przed „The Voice of Poland” w telewizji publicznej, za którą zapłacić trzeba 55,6 tys. zł.

Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Co z uznaniem ukraińskiej Cerkwi? Pytamy metropolitę Sawę. „Teraz trwa wojna”

Rozmowa z metropolitą Sawą, zwierzchnikiem Polskiego Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego, związanego z patriarchatem moskiewskim, o tym, dlaczego polscy prawosławni nie uznają niezależności Cerkwi w Ukrainie.

Katarzyna Kaczorowska
09.08.2022
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną