Społeczeństwo

POLITYKA z tytułem Superbrands!

Leszek Zych / Polityka

Miło nam poinformować, że tygodnik POLITYKA został uznany za jedną z najsilniejszych polskich marek i otrzymał tytuł Superbrands 2013/14 w kategorii gazety i czasopisma. Tytuł przyznawany jest przez działającą w 87 krajach organizację The Superbrands LTD., od ośmiu lat nagradzającą też najsilniejsze marki konsumenckie w Polsce. Jest to prestiżowe wyróżnienie dla zarządów oraz działów marketingu świadczące o przynależności do elitarnego grona najsilniejszych marek na rynku.

Polityka 5.2014 (2943) z dnia 28.01.2014; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 107
Reklama

Czytaj także

null
Świat

Izrael kontra Iran. Wielka bitwa podrasowanych samolotów i rakiet. Który arsenał będzie lepszy?

Na Bliskim Wschodzie trwa pojedynek dwóch metod prowadzenia wojny na odległość: kampanii precyzyjnych ataków powietrznych i salw rakietowych pocisków balistycznych. Izrael ma dużo samolotów, ale Iran jeszcze więcej rakiet. Czyj arsenał zwycięży?

Marek Świerczyński, Polityka Insight
15.06.2025
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną