Społeczeństwo

POLITYKA z tytułem Superbrands!

Leszek Zych / Polityka

Miło nam poinformować, że tygodnik POLITYKA został uznany za jedną z najsilniejszych polskich marek i otrzymał tytuł Superbrands 2013/14 w kategorii gazety i czasopisma. Tytuł przyznawany jest przez działającą w 87 krajach organizację The Superbrands LTD., od ośmiu lat nagradzającą też najsilniejsze marki konsumenckie w Polsce. Jest to prestiżowe wyróżnienie dla zarządów oraz działów marketingu świadczące o przynależności do elitarnego grona najsilniejszych marek na rynku.

Polityka 5.2014 (2943) z dnia 28.01.2014; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 107
Reklama

Czytaj także

null
Społeczeństwo

Instytut Dziedzictwa Myśli Narodowej: złoty interes patriotów. Ta historia ma dwie odsłony

Co łączy znikające sztabki złota i emeryta, który w kolejce po piwo zostaje prezesem spółki? Okazuje się, że jedno – Instytut Dziedzictwa Myśli Narodowej.

Juliusz Ćwieluch
06.01.2025
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną