Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Wymagania:
- - Minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży reklamy internetowej,
- Znajomość rynku serwisów i usług internetowych, - Znajomość firm reklamowych i standardów badań Internetu, - Umiejętność analizy danych statystycznych i sporządzania raportów, - Umiejętność przygotowywania i prezentacji ofert handlowych, - Znajomość zagadnień SEM będzie dodatkowym atutem, - Pomysłowość, otwartość, samodzielność i konsekwencja w działaniu,, - Mile widziane doświadczenie w pracy w wydawnictwie.
Zakres obowiązków
Osoba na stanowisku specjalista ds. sprzedaży internetowej odpowiadać będzie za realizację celów sprzedażowych wydawnictwa w obszarze Internetu:
- - Współtworzenie oferty reklamowej i strategii sprzedaży dla serwisów wydawnictwa (w tym sprzedaży pakietowej),
- Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, - Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, - Prowadzenie negocjacji handlowych, - Nadzorowanie realizacji kampanii zleconych przez klientów, - Współpraca z siecią reklamową, - Współpraca z redakcją serwisów internetowych,
Oferujemy:
- - Pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale wydawnictwa,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, - Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
- Osoby zainteresowane powyższa ofertą prosimy o przesłanie listu motywacyjnego wraz z życiorysem i klauzulą ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w terminie 14 dni od ukazania się ogłoszenia na adres:
- rekrutacja@polityka.pl
- W temacie wiadomości prosimy umieścić oznaczenie: SI
|