Archiwum Polityki

Fałszywa reklama

Pragnę podzielić się kilkoma spostrzeżeniami, jakie nasunęły mi się po przeczytaniu artykułu Adama Grzeszaka [„W dębowym uścisku czerwonej łapy”, POLITYKA 15, dot. promowania nowych marek – red.]. Cytowany przez autora publikacji pracownik Kompanii Piwowarskiej przyznaje, że reklama piwa Dębowe wprowadza w błąd konsumentów. Sugeruje, że proces technologiczny odbywa się w dębowych beczkach, co jest oczywistą nieprawdą. Przypomnę w tym miejscu, że tego typu „nieścisłości” w przypadku tego konkretnie producenta piwa uznać można za niemalże obowiązującą formę reklamy.

Polityka 19.2004 (2451) z dnia 08.05.2004; Listy; s. 98
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Dołączam

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >