Archiwum Polityki

Oglądamy reklamy

i oceniamy je w skali od +6 do –6

Ranigast – lek żołądkowy (6)
Imponująca obsada, niemal jak w Kabarecie Starszych Panów: Michnikowski, Gołas, Kobuszewski. Cała rzecz utrzymana jest w tonacji utworu „Pan kotek był chory”. A rymy w reklamowym wierszyku zgrabne, zwłaszcza imponujący jest ten, do słowa histaminowy. Spot do oglądania i uśmiechu, nawet gdy „zgaga straszy”.

Forlax – środek przeczyszczający (-6)


Wyjątkowo seksistowska reklama. Głos z offu informuje: Co piąta kobieta w Polsce cierpi na zaparcia. Owszem, kobietę i mężczyznę dzielą istotne różnice anatomiczne, ale pierwszy raz słyszę, żeby dotyczyły one również układu pokarmowego. No i tak na ekranach telewizyjnych obnażył się męski szowinizm nowoczesnych kreatywnych.

Oceniała Krystyna Lubelska

Polityka 16.2000 (2241) z dnia 15.04.2000; Tele Wizje; s. 103
Reklama