i oceniamy je w skali od +6 do –6
Plusssz balance (6)
Ta reklama przemawia do wyobraźni. Kobiecie, wyraźnie w depresji, nic się nie podoba, ani spacer po parku, ani śmiech dzieci, ani własne oblicze w lustrze. Dopiero Plusssz przywraca jej równowagę i świat przybiera właściwe proporcje. W tym spocie zwraca uwagę udane połączenie klimatu „Powiększenia” z obrazami jak z Picassa.
Vanish i Benetton (-5)
Znany z kontrowersyjnych i bardzo pomysłowych reklam Benetton zadał się, w służbie koloru, z Vanishem. Z tego związku jednak nie wyszło nic dobrego. Reklama Vanish-Benetton przypomina nieudaną parę, której nie wystarczy już ani gruntowne przepranie brudów, ani wywabienie plam ze wspólnej przeszłości. Pomóc jej może tylko rozstanie.
Oceniała Krystyna Lubelska
Polityka
46.2000
(2271) z dnia 11.11.2000;
Tele Wizje;
s. 103