Alergia na alert
Walka z czasem, konkurencją, samym sobą. Jak to wytrzymać i nie zrobić krzywdy sobie ani innym.
P.J. Crook „Deadline”, 1995 r.
www.bridgemanart.com/materiały prasowe

P.J. Crook „Deadline”, 1995 r.

Zarządzanie przez kryzys. Terror telefoniczny. Wyścig, kto najwięcej sprzeda. Kto wpadnie na najlepszy pomysł. Wszystkie terminy na wczoraj, najpóźniej – na dziś. Wiele osób pracuje w miejscach, w których obowiązuje nieustanny alert.

Pewien menedżer z działu badań i rozwoju koncernu Honda powiedział kiedyś: „Pomysły rodzą się wtedy, kiedy ludzi przypiera się do muru niemal do granic wytrzymałości”. Iluż szefów myśli w ten właśnie sposób, choć z Hondą mają niewiele wspólnego?

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj