O Polityce

Kto zarobił na państwowych reklamach?

Przychody reklamowe ze spółek skarbu państwa

Polityka

W zeszłym tygodniu Presserwis podał informację, z której wynika nie tylko to, że wydatki reklamowe państwowych spółek na przestrzeni ostatnich trzech lat wzrosły, ale też, że trafiały głównie do mediów przychylnych obecnej władzy. W ten sposób – jak twierdzi cytowany przez Presserwis prof. Tadeusz Kowalski z Uniwersytetu Warszawskiego – wydatki reklamowe spółek Skarbu Państwa są w znacznym stopniu nieefektywne, ponieważ płyną do niszowych mediów, takich jak „Gazeta Polska”.

Polityka 12.2019 (3203) z dnia 19.03.2019; Do i od redakcji; s. 90
Oryginalny tytuł tekstu: "Kto zarobił na państwowych reklamach?"

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.