Aktualne oferty pracy

Zastępca wydawcy serwisów internetowych
 
ds. rozwoju i marketingu

Wymagania:

  • - Dogłębna znajomość rynku serwisów i usług internetowych oraz mobilnych,
    - Ponadprzeciętne zdolności kreowania nowych możliwości biznesowych, 
    - Zdolności negocjacyjne, prezentacyjne i interpersonalne,
    - Co najmniej 3-letnie doświadczenie w branży internetowej,
    - Znajomość zagadnień marketingowych,
    - Znajomość analitycznych narzędzi internetowych,
    - Ukończone studia wyższe,
    - Biegła znajomość języka angielskiego.


Zakres obowiązków: 

  • - Przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej i komercyjnej dla obecnych oraz planowanych serwisów internetowych wydawnictwa,
    - Identyfikowanie możliwości biznesowych i marketingowych w obszarze komercyjnego wykorzystania treści wytwarzanych przez tytuły wydawane przez Politykę SP,
    - Budowanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami i partnerami,
    - Kreowanie niestandardowych akcji marketingowych,
    - Planowanie, budżetowanie, nadzór i raportowanie wyników dla prowadzonych projektów,
    - Aktywne poszukiwanie nowych źródeł przychodów.


Oferujemy:

  • - Pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale wydawnictwa,
    - Atrakcyjne wynagrodzenie,
    - Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych

  • Osoby zainteresowane powyższa ofertą prosimy o przesłanie listu motywacyjnego wraz z życiorysem i klauzulą ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w terminie 14 dni od ukazania się ogłoszenia na adres:
  • rekrutacja@polityka.pl
  • W temacie wiadomości prosimy umieścić oznaczenie: RiM

 
 
 

 
 


Specjalista ds. sprzedaży internetowej

Wymagania:

  • - Minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży reklamy internetowej,
    - Znajomość rynku serwisów i usług internetowych,
    - Znajomość firm reklamowych i standardów badań Internetu,
    - Umiejętność analizy danych statystycznych i sporządzania raportów,
    - Umiejętność przygotowywania i prezentacji ofert handlowych,
    - Znajomość zagadnień SEM będzie dodatkowym atutem,
    - Pomysłowość, otwartość, samodzielność i konsekwencja w działaniu,,
    - Mile widziane doświadczenie w pracy w wydawnictwie.


Zakres obowiązków

Osoba na stanowisku specjalista ds. sprzedaży internetowej odpowiadać będzie za realizację celów sprzedażowych wydawnictwa w obszarze Internetu:
  • - Współtworzenie oferty reklamowej i strategii sprzedaży dla serwisów wydawnictwa (w tym sprzedaży pakietowej),
    - Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów,
    - Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych,
    - Prowadzenie negocjacji handlowych,
    - Nadzorowanie realizacji kampanii zleconych przez klientów,
    - Współpraca z siecią reklamową,
    - Współpraca z redakcją serwisów internetowych,


Oferujemy:

  • - Pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale wydawnictwa,
    - Atrakcyjne wynagrodzenie,
    - Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych

  • Osoby zainteresowane powyższa ofertą prosimy o przesłanie listu motywacyjnego wraz z życiorysem i klauzulą ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w terminie 14 dni od ukazania się ogłoszenia na adres:
  • rekrutacja@polityka.pl
  • W temacie wiadomości prosimy umieścić oznaczenie: SI

 

Znajdź nas na: