Zarządzania projektami można i warto się nauczyć
O tym, jakie cechy powinien mieć dobry project manager opowiada prof. Martina Huemann, dyrektor akademicki Professional MBA Project Management na WU Executive Academy w Wiedniu.
.
WU Executive Academy (www.executiveacademy.at)

.

Czym rożni się zarządzanie projektami od klasycznego zarządzania w hierarchicznej strukturze przedsiębiorstwa?
Projekty kierują się inną logiką zarządzania niż codzienne obowiązki menadżera. Podstawowa różnica polega na tym, że mają z góry ustalony czas swego zakończenia, dzięki czemu wymagają dużej uważności i koncentracji na osiągnięciu z góry wyznaczonego celu. Wymagają przy tym precyzyjnego rozdzielenia zadań i wyznaczenia konkretnych ról i schematów działania.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną