Archiwum Polityki

I po wódce

Nietrafne prognozy polityczne przyczyniły się do bankructwa znanej rosyjskiej firmy spirytusowej Wineksim. Firma jest m.in. właścicielem marki Sowietskoje Igristoje, ale prawdziwą popularność zawdzięcza wódce Putinówce. Wysokie notowania Władimira Putina spowodowały, że w latach 2000 Putinówka stała się jednym z najlepiej sprzedających się alkoholi. Producent zwlekał więc z lansowaniem nowych marek, takich jak wódka Rubliowka (od moskiewskiej dzielnicy miliarderów), wódka Lenin po Wylewie oraz koniaku Wojna i Pokój. Teraz chciał odzyskać straty, ale na nic zdał się ostatni pomysł: wódki dla opozycji pod nazwą Obywatelska Obrona. Wraz ze spadkiem notowań Putina upadała również firma, a gwoździem do trumny okazała się ubiegłoroczna kampania reklamowa wódki wyborczej Wołodia i Niedźwiedzie.

Polityka 03.2012 (2842) z dnia 18.01.2012; Flesz. Świat; s. 11
Reklama
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną