Narcyzm, nimfomania, egoizm, donosicielstwo, egocentryzm, oportunizm, konformizm, plotkarstwo, ekshibicjonizm, kłamliwość, lizusostwo, wredność, manipulanctwo, podglądactwo, głupota, prostactwo – oto tylko niektóre cechy demonstrowane szerokiej publiczności przez mieszkańców domu Wielkiego Brata. W tej sytuacji błyskawiczna konsumpcja Frytki przez Kena (para uczestników programu Big Brother–Bitwa) wydaje się poczciwą igraszką, ba, normalnym ludzkim odruchem. Ludzie stwarzają pozory – wyjaśniła na ekranie swoją postawę Frytka – bułkę przez bibułkę, a ch... gołą ręką. TVN jednak nie dba wcale o pozory. Idzie na całość. Za wszelką cenę pragnie wygrać bitwę o oglądalność. I pewnie mu się to uda. Niszczy jednak swój wizerunek stacji komercyjnej ale w dobrym stylu. A to mało kiedy się opłaca.