Telewizja Familijna nie ma pieniędzy, ale jej udziałowcy zdecydowali, że będzie próbowała utrzymać się przy życiu. Zarząd TF liczył na 26 mln zł, które wpłacić miał Prokom Investment (jeden z udziałowców), ale spółka nie zamierza nadal finansować Telewizji Puls i głosowała za jej likwidacją. Do tej pory przedsiębiorstwa państwowe (PSE, KGHM, PZU Życie, PKN Orlen) zainwestowały w telewizję ojców franciszkanów 182 mln zł. Prokom szacuje, że do przedłużenia jej życia potrzeba następnych 200 mln zł. Zważywszy jednak, że koncesja franciszkanów na nadawanie programu telewizyjnego wygasa w 2004 r., atrakcyjność Telewizji Familijnej dla ewentualnych inwestorów staje się coraz bardziej wątpliwa.
Polityka
16.2002
(2346) z dnia 20.04.2002;
Gospodarka;
s. 64