Archiwum Polityki

Pomoc dla Daewoo-FSO

Polskie banki po tygodniach trudnych rozmów podpisały porozumienie z Daewoo-FSO o przedłużeniu terminów spłat 600 mln zł długu. Dzięki temu właściciele fabryki zyskali trochę czasu na znalezienie inwestora, który wyciągnąłby firmę z tarapatów. Szanse na to są jednak niewielkie, bo nawet konkurent Daewoo, koreański Hyundai, nie kwapi się dzisiaj z inwestycjami w Polsce. Eksperci liczą, że tylko w tym roku z samochodowych fabryk zostanie zwolnionych 4,5 tys.

Polityka 42.2001 (2320) z dnia 20.10.2001; Gospodarka; s. 62
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Dołączam

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >