Archiwum Polityki

Piekarnik z ikoną

Laptopy ze znaczkiem Ferrari, czajniki zaprojektowane w studiu Porsche, komórki ozdobione brylantami, telewizory od Armaniego – czy moda na designerską elektronikę i sprzęty AGD to coś więcej

W reklamach serwisu aukcyjnego Allegro sympatyczny czerwony toster nachalnie stara się wepchnąć w pole widzenia kamery. Twórcom tej kampanii udało się trafić w sedno, bo towarzyszące jej hasło: „miliony rzeczy walczą o twoją uwagę” doskonale opisuje sytuację, jaka dziś panuje na rynku producentów sprzętu AGD i RTV. Jak dokonać wyboru?

Ten dylemat kupującego doskonale rozumieją producenci. Na początku starali się walczyć o względy klientów stosując regułę: „nasz sprzęt musi mieć więcej możliwości od konkurencyjnego”.

Polityka 47.2009 (2732) z dnia 21.11.2009; Poradnik; s. 66