Najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii w listopadzie 2004 r. była „Polityka”, wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Nasz tygodnik wyprzedził „Newsweek Polska” i po trzech miesiącach wrócił na pozycję lidera. W listopadzie 2004 r. średnia sprzedaż „Polityki” wyniosła 203 385 egz. i była wyższa niż w listopadzie 2003 r. o 9,4 proc. Zajmujący drugie miejsce „Newsweek Polska” sprzedawał się średnio w 158 794 egz. (spadek o 13,3 proc.). Na trzecim miejscu znalazł się „Wprost” ze średnią sprzedażą 154 963 egz. (spadek o 3,4 proc.). Średnia sprzedaż „Przekroju” w listopadzie 2004 r. wyniosła 101 492 egz. (wzrost o 4,9 proc.), a „Przeglądu” – 36 648 egz. (spadek o 13,3 proc.).
Polityka
6.2005
(2490) z dnia 12.02.2005;
Do i od Redakcji;
s. 18