W Internecie ogłosiliśmy konkurs na slogan dla naszego tygodnika. Zaprosiliśmy do tej zabawy Czytelników.
Jury w składzie: Kot Przybora (jeden z najbardziej znanych polskich copywriterów i współwłaściciel agencji PZL), Krystyna Lubelska, publicystka działu kultury „Polityki”, i Piotr Zmelonek, dyrektor wydawniczy „Polityki”, po zapoznaniu się z niemal 200 propozycjami postanowiło:
• Pierwsze miejsce przyznać sloganowi autorstwa Waldemara Dratwińskiego z Bydgoszczy:
„Poniedziałek, wtorek, POLITYKA, czwartek...”.
• Drugie miejsce zajmuje slogan autorstwa Marka Biskupa z Bobrowca k. Warszawy:
„POLITYKA – przewodnik po tygodniu”.
• Trzecie miejsce jury przyznało hasłu autorstwa Wojciecha Cybulskiego z Tych:
„My robimy to raz w tygodniu, raz... a dobrze”.
• Wyróżnienie otrzymuje hasło autorstwa Janusza Górskiego z Bydgoszczy:
„Polityka, każdy może kupić”.
Laureatom gratulujemy, a wszystkim uczestnikom konkursu – dziękujemy. Laureaci w nagrodę otrzymują roczną prenumeratę „Polityki”, a osoba wyróżniona firmowe upominki.