Archiwum Polityki

Polityka liderem sprzedaży

Według najświeższych danych ogłoszonych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, w marcu br. tygodnik POLITYKA odnotował najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii i umocnił się na pozycji lidera. Średnia tygodniowa sprzedaż ogółem POLITYKI w tym miesiącu wyniosła 173 899 egzemplarzy i była o ponad 36,5 tys. egzemplarzy wyższa niż sprzedaż „Newsweeka” (137 373 egz.) i o ponad 31,7 tys. egzemplarzy wyższa niż „Wprost” (142 171 egz.). Pozostałe tygodniki w marcu osiągnęły następujące rezultaty: „Przekrój” – 66 tys. egz., „Przegląd” – 34 tys. egz., „Ozon” – 25 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 22 tys. egz. „Gość Niedzielny” – 127 tys. egz. POLITYKA zdominowała także swój segment, jeśli chodzi o wyniki sprzedaży ogółem w całym pierwszym kwartale 2006 r. Średnia sprzedaż dla pierwszych trzech miesięcy br. wyniosła 170 159 egz., wobec 143 044 egz. „Newsweeka” i 136 867 egz. „Wprost”.

Polityka 24.2006 (2558) z dnia 17.06.2006; Do i od redakcji; s. 109
Reklama