Polityka” odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w kwietniu 2006 r. Przeciętna tygodniowa sprzedaż w tym miesiącu wyniosła 177 673 egz. i jest to najlepszy tegoroczny wynik „Polityki” (wzrost w stosunku do wyników z marca 2006 r. o 2,1 proc.).
Sprzedaż „Polityki” w kwietniu 2006 r. była o ponad 42,5 tys. egzemplarzy wyższa niż sprzedaż „Newsweeka” (135 141 egz.) i o ponad 29,8 tys. egzemplarzy wyższa od sprzedaży „Wprost” (147 869 egz.).
„Polityka” dominuje w swoim segmencie także, jeśli chodzi o sprzedaż w pierwszych czterech miesiącach 2006 r. Średnia sprzedaż dla tego okresu wyniosła 172 379 egz. (6,2 proc. mniej niż w tym samym okresie ubiegłego roku). Jest to o ponad 31,6 tys. egzemplarzy więcej niż uzyskał „Newsweek” (140 720 egz., spadek o 25,5 proc. w stosunku do roku ubiegłego) i 32,2 tys. egzemplarzy więcej niż „Wprost” (140 111 egz., spadek o 21,3 proc. w stosunku do 2005 r.).