Artykuł Joanny Solskiej o agencjach rządowych (POLITYKA 22) zawiera istotny błąd merytoryczny i faktyczny. Państwowa Agencja Inwestycji Zagranicznych niestety nie finansowała festiwalu gwiazd w Międzyzdrojach. Piszę „niestety”, bo praktyka wykazuje, że takie przedsięwzięcia są jednym z najbardziej efektywnych (w stosunku do kosztów) sposobów plasowania Polski w świadomości publicznej za granicą, w tym w świadomości potencjalnych inwestorów. Jednakże budżet PAIZ nie pozwala ł na takie wydatki. Jedyna pomoc, jaką Agencja mogła oferować festiwalowi, to nieodpłatne użyczenie jednego mikrobusu i jednego samochodu osobowego organizatorom festiwalu. Natomiast ówczesny prezes agencji pan Waldemar Dąbrowski znacznie przyczynił się do sukcesu festiwalu wykorzystując swój urlop, aby wesprzeć festiwal merytorycznie i organizacyjnie. (...)