Archiwum Polityki

Wzrost sprzedaży POLITYKi

Według ostatnich danych, opublikowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, POLITYKA osiągnęła w sierpniu 2006 r. najwyższą w tym roku sprzedaż – średnio 188 558 egz. i utrzymała przewagę nad konkurencyjnymi tygodnikami opinii.

W tym samym miesiącu sprzedaż „Newsweeka” wyniosła 155 986 egz., a „Wprost” 169 560 egz.

Jednocześnie POLITYKA zanotowała wzrost sprzedaży w stosunku do tej sprzed roku aż o 9,6 proc. (ok. 16 tys. egz.). POLITYKA pozostaje liderem od początku roku. W okresie styczeń–sierpień 2006 r. średnia sprzedaż wyniosła 169 485 egz., czyli o 28,7 tys. egzemplarzy więcej niż w przypadku „Newsweeka” i 27,3 tys. egzemplarzy więcej od „Wprost”. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku wszystkie tygodniki odnotowały spadek sprzedaży – „Polityka” o 4,1 proc., „Wprost” o 16 proc, a „Newsweek” o 17,1 proc.

Polityka 46.2006 (2580) z dnia 18.11.2006; Do i od redakcji; s. 106
Reklama