Portale walczą o klientów, czyli o przetrwanie. Dwa największe – Onet i Wirtualna Polska – cały czas pod względem popularności deklasują rywali, ale konkurencja – jak Interia czy Arena – jest coraz bliżej. Niedawno do konkurentów dołączyła „Gazeta Wyborcza” rozpoczynając nowy etap podboju portali przez media tradycyjne.
Dotyczy to także dwóch wielkich prywatnych rozgłośni radiowych – Zetki i RMF, których witryny internetowe są w gruncie rzeczy zalążkami prawdziwych portali informacyjnych. Biorąc pod uwagę, że partnerem Zetki jest telewizja CNN, można się spodziewać dalszego rozwoju serwisu Radiozet.pl, niewykluczone, że z udziałem internetowego przekazu telewizyjnego.
Pół roku temu po raz pierwszy ocenialiśmy rodzime portale internetowe – ich szatę graficzną, zawartość, funkcjonalność – i ocena ta, generalnie, nie była najlepsza.
Dodatki
9.2001 + Polityka. Internet
(90072) z dnia 03.03.2001;
s. 8