Archiwum Polityki

Hortex na Wschód

Marka Hortex ciągle jest wiele warta – rozpoznaje ją aż 98 proc. polskich konsumentów. Swój wymiar finansowy ma też fakt, że według danych międzynarodowej agencji badań rynkowych Komkon – rozpoznaje ją także 60 proc. konsumentów w rejonie Moskwy i blisko 40 proc. w całej Rosji. Natomiast znajomość marki ARDO, bezpośredniego konkurenta Horteksu, jest prawie dwukrotnie niższa. Firma polska pozostała na rynku rosyjskim mimo kryzysu i dziś zbiera rezultaty. Sprzedaje do Rosji ponad jedną trzecią produkcji mrożonek.

Polityka 7.2001 (2285) z dnia 17.02.2001; Gospodarka; s. 61
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >