Na pierwszym planie zdjęcia w artykule o stołecznej prasie bezpłatnej (POLITYKA 46) fotograf umieścił zdjęcie tygodnika „Warsaw Business Journal”, który jest publikacją płatną i nigdy bezpłatną nie był. Istnieje on na rynku od 5 lat i jest dystrybuowany wśród prenumeratorów, na pokładach najważniejszych linii lotniczych, w ekskluzywnych hotelach, wyselekcjonowanych stoiskach prasowych na terenie Polski i poza jej granicami. Także prestiżowe konferencje dołączają „Warsaw Business Journal” do swoich materiałów konferencyjnych. (...) Zdjęcie tygodnika „Warsaw Business Jorunal” obok pism bezpłatnych (...) wprowadza w błąd zarówno czytelników tygodnika, którzy płacą za prenumeratę, lub nabywają go drogą kupna w sieci detalicznej, jak i naszych reklamodawców. (...)
Agata Dąbrowska-Podczaska, public relations manager
Od redakcji:
Za niezamierzony błąd przepraszamy. Na szczęście prasa bezpłatna nie jest czymś gorszym.