Archiwum Polityki

„20 minut lektury”

Na pierwszym planie zdjęcia w artykule o stołecznej prasie bezpłatnej (POLITYKA 46) fotograf umieścił zdjęcie tygodnika „Warsaw Business Journal”, który jest publikacją płatną i nigdy bezpłatną nie był. Istnieje on na rynku od 5 lat i jest dystrybuowany wśród prenumeratorów, na pokładach najważniejszych linii lotniczych, w ekskluzywnych hotelach, wyselekcjonowanych stoiskach prasowych na terenie Polski i poza jej granicami. Także prestiżowe konferencje dołączają „Warsaw Business Journal” do swoich materiałów konferencyjnych. (...) Zdjęcie tygodnika „Warsaw Business Jorunal” obok pism bezpłatnych (...) wprowadza w błąd zarówno czytelników tygodnika, którzy płacą za prenumeratę, lub nabywają go drogą kupna w sieci detalicznej, jak i naszych reklamodawców. (...)

Agata Dąbrowska-Podczaska, public relations manager

 

Od redakcji:

Za niezamierzony błąd przepraszamy. Na szczęście prasa bezpłatna nie jest czymś gorszym.

Polityka 48.2000 (2273) z dnia 25.11.2000; Listy; s. 35
Reklama