Archiwum Polityki

Oglądamy reklamy

i oceniamy je w skali od +6 do –6

Kampania na rzecz marek (5)
Dobry produkt to za mało, trzeba jeszcze wyrobić mu markę, bo renomowane wyroby zawsze wygrywają. Spot niełatwy do wymyślenia, gdyż promuje ideę, a nie konkretny towar – zapada w pamięć. Przede wszystkim dzięki trafionej grafice (znikający rower), a także świetnemu, wpadającemu w ucho i łatwo rozpoznawalnemu sygnałowi muzycznemu.

Masmix (-3)


Piękna pogoda i rozkoszna para na pikniku. Rozkładają koc i w ramach miłosnych zalotów podjadają kanapki z wyżej wymienionym. Aż tu nagle okazuje się, że z łąki, na której siedzą, wyłaniają się zamaskowani trawą żołnierze, bo też chcą konsumować. Las Birnam w „Makbecie” to przy tym pestka.

Oceniała Krystyna Lubelska

Polityka 37.2000 (2262) z dnia 09.09.2000; Tele Wizje; s. 94
Reklama