i oceniamy je w skali od +6 do –6
Kampania na rzecz marek (5)
Dobry produkt to za mało, trzeba jeszcze wyrobić mu markę, bo renomowane wyroby zawsze wygrywają. Spot niełatwy do wymyślenia, gdyż promuje ideę, a nie konkretny towar – zapada w pamięć. Przede wszystkim dzięki trafionej grafice (znikający rower), a także świetnemu, wpadającemu w ucho i łatwo rozpoznawalnemu sygnałowi muzycznemu.
Masmix (-3)
Piękna pogoda i rozkoszna para na pikniku. Rozkładają koc i w ramach miłosnych zalotów podjadają kanapki z wyżej wymienionym. Aż tu nagle okazuje się, że z łąki, na której siedzą, wyłaniają się zamaskowani trawą żołnierze, bo też chcą konsumować. Las Birnam w „Makbecie” to przy tym pestka.
Oceniała Krystyna Lubelska
Polityka
37.2000
(2262) z dnia 09.09.2000;
Tele Wizje;
s. 94