Archiwum Polityki

Jak przyciągnąć klienta do witryny

Kto chce osiągnąć sukces w elektronicznej gospodarce, musi zadbać o dobre miejsce w cyberprzestrzeni. To miejsce to adres witryny WWW. Sama rejestracja dobrej domeny nie gwarantuje wyników. Jak spowodować, żeby adres ten odwiedzali internauci? Jak ich zachęcić, by po kilku sekundach przyglądania się naszej ofercie nie uciekali do znajdującej się o kliknięcie myszą obok konkurencji? Co zrobić, by chcieli wracać pod nasz adres, uznając go za dobrą, sprawdzoną markę? Zapytaliśmy o to fachowców od reklamy.

Radzi
Tomasz Czudowski,
szef działu e-marketingu w AMG:NET

• Podobnie jak w mediach tradycyjnych, również w Internecie nie ma szybkiego i łatwego sposobu na wykreowanie własnej marki i zdobycie zaufania klientów. Zmieniła się technologia, jednak reguły pozyskiwania odbiorcy pozostały takie same. Pojedyncza kampania polegająca na umieszczaniu bannerów (anonsów reklamowych w witrynach internetowych) lub wysyłce e-maili nie zapewni sukcesu.

Dodatki 43.2000 + Polityka. Internet. e-biznes (90079) z dnia 21.10.2000; s. 24