1. Jan Paweł II, „Pamięć i tożsamość” (Znak) – 1120 tys. sprzedanych egzemplarzy
2. Dan Brown, „Kod Leonarda da Vinci”
(w tym wersja ilustrowana), (Albatros Andrzej Kuryłowicz/Sonia Draga) – 280 tys.
3. Jan Paweł II, „Autobiografia”
(Wydawnictwo Literackie) –180 tys.
4. Mieczysław Maliński, „Jan Paweł Wielki. Droga do świętości”
(Wydawnictwo M) – 170 tys.
5. Eric-Emmanuel Schmitt, „Oskar i Pani Róża”
(Znak) – 160 tys.
6. Janusz Poniewierski, „Kwiatki Jana Pawła II”
(Znak) – 150 tys.
Dan Brown, „Zwodniczy punkt” (Albatros Andrzej Kuryłowicz/Sonia Draga) – 150 tys.
Paulo Coelho, „Zahir” (Drzewo Babel) – 150 tys.
7. Dan Brown, „Anioły i demony”
(w tym wersja ilustrowana), (Albatros Andrzej Kuryłowicz/Sonia Draga) – 130 tys.
Katarzyna Grochola, „Osobowość ćmy” (Wydawnictwo Autorskie) – 130 tys.
8. René Goscinny i Jean-Jacques Sempé, „Nowe przygody Mikołajka”
(Znak) – 120 tys.
9. „Jan Paweł II, Testament”
(Wydawnictwo M) – 110 tys.
10. Carlos Ruiz Zafón, „Cień wiatru”
(Muza) –100 tys.
(Lista powstała na podstawie danych sprzedaży z księgarń sieci Matras i Empik oraz miesięcznych list bestsellerów „Magazynu Literackiego KSIĄŻKI”. Dane liczbowe zostały zweryfikowane u wydawców).
Mijający rok na rynku księgarskim zdominowały dwie postaci – Jan Paweł II i Dan Brown.