Archiwum Polityki

„Polityka” liderem

W 2004 r. „Polityka” uzyskała najlepsze wyniki sprzedaży spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych. Stało się tak po raz pierwszy od momentu pojawienia się na rynku „Newsweeka”. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia miesięczna sprzedaż „Polityki” wyniosła 190 245 egz., podczas gdy „Newsweeka” 186 022 egz., a „Wprost” – 168 421 egz. Szczególnie dobre wyniki miała „Polityka” w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Najwyższą sprzedaż w roku uzyskał numer świąteczny – 260 062 egz. Była to też najwyższa roczna sprzedaż pojedynczego numeru w segmencie tygodników opinii.

Ostatnio „Polityka” otrzymała także kilka nagród i wyróżnień. W konkursie Media Trendy 2005 za Wystawę plenerową „Na własne oczy” oraz za „Niezbędnik inteligenta” jury konkursu Media Trendy przyznało naszej redakcji dwa wyróżnienia. Wyróżnienia otrzymały także okładki tygodnika „Forum” w konkursie Grand Front, którego głównym laureatem została redakcja „The Warsaw Voice”.

Polityka 11.2005 (2495) z dnia 19.03.2005; Do i od redakcji; s. 15
Reklama