Archiwum Polityki

Polityka liderem

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, POLITYKA jest wśród tygodników opinii liderem sprzedaży. W czerwcu sprzedawaliśmy średnio 176,4 tys. egzemplarzy tygodniowo. Tym samym zdecydowanie wyprzedziliśmy konkurentów, z których drugi w kolejności „Wprost” sprzedawał 147,5 tys., trzeci „Newsweek” – 146 tys. egzemplarzy. „Przekrój” zamknął czerwiec wynikiem 86,6 tys., a tegoroczny debiutant na rynku „Ozon” – 53,1 tys. egzemplarzy.

Mimo gorszej sprzedaży w całym segmencie, wśród wszystkich tygodników, POLITYKA zanotowała w czerwcu najmniejszy spadek w porównaniu z rokiem ubiegłym (2,4 proc., odpowoiednio „Newsweek” – 17,2 proc., „Wprost” – 17,3 proc.). Także w całym I półroczu utrzymała pierwszą pozycję, którą zajęła również w 2004 r. Średnia sprzedaż naszego tygodnika w I półroczu wyniosła 180,3 tys. egzemplarzy. Drugi jest „Newsweek” ze sprzedażą 177,1 tys. egzemplarzy, później kolejno „Wprost” –170,9 tys. i „Przekrój” – 95,4 tys. egzemplarzy.

Polityka 37.2005 (2521) z dnia 17.09.2005; Do i od redakcji; s. 15
Reklama