Archiwum Polityki

Sezon krokodyli

Jesień przyniosła kolejne starcie medialnych gigantów: Agory i wydawnictwa Axel Springer. Tym razem pojedynek rozegra się w najtrudniejszym segmencie rynku: dzienników ogólnopolskich. Zapowiada się walka na wyniszczenie.

Jedna z najkrótszych konferencji prasowych w siedzibie Agory trwała piętnaście minut. Na spotkanie z dziennikarzami przyszła Wanda Rapaczyńska, prezes Agory, Zbigniew Bąk, wiceprezes zarządu, i dwaj ludzie nowego projektu: Wojciech Fusek, wydawca, i Jerzy Wójcik – redaktor naczelny. Do wykonania mieli jedno zadanie: mówić tak, żeby nic nie powiedzieć. Potwierdzili tylko to, o czym na rynku mediów spekulowało się od dawna: Agora przygotowuje nowy ogólnopolski dziennik.

Polityka 41.2005 (2525) z dnia 15.10.2005; Kraj; s. 24