Archiwum Polityki

Cenny Małysz

Adam Małysz został wyceniony na 5 mln zł – tyle jest wart jego wizerunek reklamowy. Takie pieniądze spodziewa się na nim zarobić firma Aktis, będąca właścicielem prawa do sprzedaży 100 cm kw. powierzchni reklamowej na kombinezonach polskich skoczków narciarskich. FIS (Międzynarodowa Federacja Narciarska) pozwala na wykorzystanie pod reklamy tylko 300 cm kw. kombinezonu, a także kasku. Pozostałe 200 cm jest własnością austriackiego menedżera Eddiego Federera. Na rozpoczynających sezon zawodach w Kuopio (Finlandia) polscy skoczkowie reklamować będą cztery firmy: Pocztę Polską, austriacką firmę ciepłowniczą Loos oraz niemieckiego producenta okien Veka i również niemiecką sieć fotograficzną Foto Play.

Polityka 47.2001 (2325) z dnia 24.11.2001; Gospodarka; s. 66
Reklama