Archiwum Polityki

Nowe auta mają wzięcie

Do końca kwietnia Polacy kupili prawie 100 tys. nowych aut. To o jedną czwartą więcej niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Liderem naszego (a także światowego) rynku pozostaje Toyota, która w br. sprzedała w Polsce ponad 13 tys. samochodów. Drugie miejsce (11,7 tys. pojazdów) zajmuje Skoda, a następne Opel (9,2 tys.), Fiat (9,1 tys.), Ford (6,9 tys.) i Volkswagen (6,3 tys.). Tuż za ścisłą czołówką, według Instytutu Badawczego Samar, uplasowali się producenci z Francji oraz Honda. Z powodu szybko rosnącego popytu na niektóre modele samochodów trzeba czekać u dealerów po kilka miesięcy.

Polityka 20.2007 (2604) z dnia 19.05.2007; Rynek; s. 44
Reklama