Ja My Oni

Ćwiczenia: Zapanuj nad stresem

Gdy masz 10 sekund: Oddech jako zawór bezpieczeństwa. Gdy masz 10 sekund: Oddech jako zawór bezpieczeństwa. Mirosław Gryń / Polityka
Stres jest zły, kiedy panuje nad tobą. Stres jest dobry, kiedy ty panujesz nad nim. Oto kilka szybkich sposobów, aby opanować stres.
Gdy masz 30 sekund: Ćwiczenie z dłońmi.Mirosław Gryń/Polityka Gdy masz 30 sekund: Ćwiczenie z dłońmi.

GDY MASZ 10 SEKUND: Oddech jako zawór bezpieczeństwa

To ćwiczenie pozwoli o każdej porze dnia wyzwolić się z błędnego koła stresu. Gdy czujesz, że coś zaczyna ci dokuczać, znajdź chwilę na gwałtowne wypuszczenie powietrza z płuc.
• Wydech musi być mocny, może być głośny, ale musisz usunąć powietrze z samego dna płuc.
• Następnie, powtarzając w myśli słowo „spokojnie”, bez pośpiechu nabierz głęboko powietrza. I znów wypuść je długim, powolnym wydechem – aż do końca, ze słyszalnym „uffff”.

Ja My Oni „Odkryj swoje ja” (100078) z dnia 03.02.2014; Nie dać się naszym czasom; s. 66